Thursday, June 26, 2008

我死心/It's over

我死心

我死心吧,
我会离开你,
让你幸福,
我不会变这么自私,
应为我喜欢你,
不代表你一定要喜欢我。

再见,
各位朋友,
我会想着你们,
我会偷偷看你们,
小小声问你们好不好,
可是,你们看不到我也听不到我的声音。

我在这个世界也没有意思了,
活下去也让我跟痛苦,
谢谢,至少你有当我是你的朋友。

It's over

It's over,
I'll leave you alone,
Let you search for your happiness,
I'm not that self-centered,
Just because I love you,
It doesn't mean that you have to love me.

Good bye,
My friends,
I'll always remember you,
I'll peek you guys when I'm free,
Softly ask if you're okay when I'm there,
But you'll never see or hear me.

Living in this world has no meaning anymore,
Even if I continue, I'll suffer,
Thank you, at least you're willing to treat me as your friend.

p.s.

我没有跟你讲过我很喜欢你,
可是,我也不敢讲,
是因为,我怕我们连朋友也不能做。

我不要,可是我不能。
你是**,我也***,
为什么我会喜欢你,
我自己也不明白。
我为什么会****?

No comments: