Sunday, May 10, 2009

Selamat Tinggal

This song's lyric totally express what I want/need/about/hope to say...

Kata akhir selamat tinggal
Keputusanku bukan kejutan
Inilah yang terbaik buat diriku dan dirimu
Kini kau bebas pergi

Usah ditanya mengapa
Kau tahu jawapannya
Usahlah lagi kau berpura pura
Muakku dengan sikapmu
Yang tidak pernah jujur
Permainkan hati dan perasaan
Ku lepaskan kau pergi

Jangan cuba kau merayu
Tiada lagi peluang sudah terlewat

Usah ditanya mengapa
Kau tahu jawapannya
Usahlah lagi kau berpura pura
Muakku dengan sikapmu
Yang tidak pernah jujur
Permainkan hati dan perasaan

Biarku tanggung semuanya
Dari hidup merana
Ku doakan kau bahagia dengannya
Ku lepaskan kau pergi
Ku lepaskan kau pergi
Selamat tinggal

*edited*

I found this person's blog with the same lyrics on it...
I would like to quote each and every word that was written there.

"it is soooooooo hard to let go of a friend whom you have decided to sayang with all your heart.. eventhough aku penah kata yg aku sayang semua sahabat aku walau apa jua perangai diorang, tapi aku tak leh tahan yg ni... it hurts so much.. i have to let all this go... for my sake.. tak apa kalau dia tak pernah appreciate persahabatan kitorang.. aku tak tau dia ni faham ke tak maksud sahabat.. mungkin aku hanya seorang kawan biasa untuk dia.. so, mana laa dia nak kisah perasaan aku kan.."

No comments: